3 Şubat 2016 Çarşamba

Arda Erel Senin için Adli İlk Kitabını Yayınladı Blog Yazarlarına Duyurulur

Sosyal Medya Fenomeni Arda Erel'den Kitap Geldi


hande kazanova astrolog
Hande Kazanova ile Arda Erel Söyleşisi
Dünyadaki değişim ve dönüşüm baş döndürüyor. Ülkemizde sosyal medyada paylaşımlarıyla fenomen olan yazar Arda Erel, İzmirli hayranlarıyla buluşacak. Dün sosyal medya denilince küçümseyenler bugün bu medya seçeneğinin önemini çok daha iyi anlamış bulunuyor.  Bu kitabı satın alalım, çünkü blog yazarları olarak bu bir dayanışma göstergesidir.

Arda Erel'in İlk kitabı, en çok satanlar listesinde yer alıyor. Bunu doğal karşılamak lazım çünkü kitlesi satın alsa rakamlar güzel olur. Arda Erel 7 Şubat Pazar günü saat 16:00’da İzmirli kitapsecerlerle buluşuyor. Optimum’da düzenlenecek imza günü öncesinde gerçekleşecek söyleşinin moderatörlüğünü ise ünlü astrologlardan Hande Kazanova yapıyor. İzmirliler bir taşla iki kuş vuracak! Bir kuş gözlemcisi için iğrenç bir deyim oldu!
Duygu insanı, romantizm insanı, aforizma insanı Arda Erel'e yazarlık hayatında başarılar diliyorum. 


Aşka bakış açısını paylaştığı sosyal medyada milyonlarca takipçisiyle rekor kıran Arda Erel, duygularını bu kez okurları ile yüz yüze paylaşacak, hayranları için kitabını imzalayıp onlarla fotoğraf çektirecek. Arda Erel'in Senin İçin Kitabı, sosyal medya fenomenlerine, blog yazarlarına, bloggerlara örnek olması gereken bir başarı hikayesidir.


Sosyal Medyadan Kitap Çalışmasına Arda Erel


İzmirliler için etkinliği önemli buluyorum. Hem Arda Erel gibi bir fenomenle, hem hande kazanova gibi bir güzel kadınla tanışacaklar ve imzalı bir kitap daha ne olsun.

Etkinliği önemsiyorum çünkü, sosyal medyanın olmadığı dünyayı düşünün ne kadar yavan değil mi? Evet, kesinlikle. Kendim sordum kendim cevapladım nolacak benim halim!  Arda Erel, güzel insan Hande Kazanova ile gerçekleştireceği söyleşide hem sosyal medya macerasını hem de aşka ve ilişkilere yönelik duygularını sevenleriyle paylaşacakmış. Milyonların takip ettiği bir fenomeni takip etmek gerek diyorum. Kitabın hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum İçin Çok Teşekkür Eederim, Vakit Bulduğum En Kısa Zamanda Cevaplayacağım...