15 Şubat 2016 Pazartesi

Blog Yazarları, BB_Ayça Güçlüten'in Yeni Kitabı "ODA" Çıktı!

Ayça Güçlütekin'den yeni kitap "Oda"


2014’te yayımlanan ilk romanı Uykusuz ile kurgu ile gerçeğin sınırlarını, yoklayan Ayça Güçlüten, bu defa gerçekle kurmacanın kendi yaşam alanındaki buluşmasından sızanları anlatıyor.

ODA, 12 Şubat itibariyle ise tüm kitap satış sitelerinde satışa sunuldu. 24 Şubat  itibariyle ise raflarda okurla buluşuyor.  ODA, 3 bölümden oluşan bir anlatı. Kız Islığı, Oda ve Hissiyat başlıklarını taşıyan bölümlerden oluşan kitap, yazarın yıllardır tuttuğu notlardan yola çıkılarak derlendi.


Oda Kitabından Alıntılar


Ben de bir kader sahibiyim

Ama esaslı bir reddiye yazdım ona

Kimin okuduğunu bilmediğim

Ben de okumadım

Lütfen kötü yola düşsün şu teneke zihnim


Tıkansın ona giden tüm yollar

Benliğimle ilgili tüm delilleri bir bir yok edebiliyorum

Gururuma düzenlediğim suikast hakkında onurumun hiçbir bilgisi yok

Bu pis planı büyük can sıkıntısıyla cebelleşirken kırık bir kalemle yazmıştım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum İçin Çok Teşekkür Eederim, Vakit Bulduğum En Kısa Zamanda Cevaplayacağım...