5 Şubat 2016 Cuma

Yayınevlerinin 14 Şubat Sevgililer Günü'ne Ozel Kitapları

14 Şubat Sevgililer Günü Hediyemizden Biri Kitap Olsun

olduğum gibi sev beni
"Zekeriya Efiloğlu'nun Yeni Kitabı Olduğum Gibi Sev Beni"
Sevgililer günü yaklaşıyor. Yayıncılar bu günün anlam ve önemine bianen çeşitli çalışmalarla pazarlama çalışmalarına katılıyorlar. Sevgililer için özel kitaplar, kitaplara eklenen not sayfaları. Sevgiliye adanmış kitaplar... D&R mağazaları, 14 Şubat Sevgililer Günü’nde birbirinden güzel hediye alternatifleri sunuyor. İnkılap Yayınları aynı şekilde "İnkılap'ta Aşk Zamanı" mottosuyla okuyucuya sesleniyor.


 

Yayınevleri 14 Şubat Sevgililer Günü'ne özel kitaplar



Senin İçin Kitap
Senin İçin - Kitap - Arda Erel
Bir kaç yayınevi ve kitabevi dolaşınca yayıncıların pazarı gördüklerini ve bu pazarı hedefleyen kitaplar hazırladıklarını görüyorum. Bu mutlu edici bir gelişme yayıncılarımız gelecekte 10 yıl içinde Avrupa ve dünyanın önemli ülkeleri arasına ve dünyanın önemli yayıncıları arasına girecekler.

Akrep ve yelkovan 14 Şubat'a doğru yuvarlanırken sevgililerin gereksinimlerini karşılamak üzere çalışma yapan yayınevleri kültürel hediye kapsamında çalışmalarına devam ediyor. Benim gördüğüm kadarıyla sevgililer günü için özel çalışma yapan kurumlar, yayınevleri var.

Doğan Kitap, Hayat Yayınları, Can Yayınları, Inkilap Yayınları, Kabalcıya uğramadım, Remzi'ye de aynı şekilde. Bu yıl hediyemiz kitap olsun diyorum sevgili blog yazarı arkadaşlarım. Bu yayınevleri ya günün anlamına uygun kitap yayınlıyor ya da  kitap kapakları, kitap kuşakları, kitap ayraçları gibi özel çalışmalarla okurlarını memnun etmeye çalışıyorlar.

Naçizane benim önereceğim Kitaplar

1- Benim yerim Senin Yanın - Epsilon - Julie Garwoo
2- Olduğum Gibi Sev Beni - Hayat Yayın Grubu - Zekeriya Efiloğlu
3- Benim de Bir Kalbim Var -  Doğan Kitap - Amy Huberman
4- Senin İçin - İnkılap Kitabevi - Erda Erel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum İçin Çok Teşekkür Eederim, Vakit Bulduğum En Kısa Zamanda Cevaplayacağım...